fredag 15 oktober 2010

Ljusstakar.

Fredag min vänner, jippi! Fredag är verkligen min favoritdag. Kort dag på jobbet, alltid något inplanerat och idolmys på kvällen. Min förkylning, eller vad det nu är verkar i alla fall inte bli värre vilket gör att jag ska på äventyr, Jonas likaså, fast på olika håll. Han ska hänga med grabbar och jag ska hänga med söta tjejer. Ska bli väldigt mysigt.

Innan jag far iväg kommer lite bilder på våra ljusstakar som nu står på vårat blocketfynd för 250 kr, ett furuskåp som blev svart för ca 2 år sedan. Vi har haft lite problem med vad vi ska ha på skåpet, men nu känns det som om vi är på rätt väg, saknar bara några ljusstakar till.

Psst... Tittar ni noga ser ni mig med kameran i högsta hugget!





Ett annat litet projekt jag haft för mig är dessa tavlor. Ni vet mina tidigare fjärilstavlor? Nu har jag "gjort" två till. Fjärilarna är inköpta på Ikea och ramarna hade vi hemma sedan innan.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

en söt liten kommentar