torsdag 14 oktober 2010

Loppisfynd.

Förra helgen var jag och Jonas på en av de bästa loppisar som finns, av de jag varit på i alla fall, loppisen i Kinnarp som arrangeras 2 gånger/år. Massa att fynda till helgalna priser, alltså nästan för inga pengar alls. Det är så loppis ska vara! Självklart önskar jag att vi hade ett stort hus att fylla med massa fina saker, men så är inte fallet, vi får absolut inte mer plats med något i möbelform i lägenheten. Vi hittade dock en otroligt fin flätad kista, säger man så? Eller finns det något annat passande namn? Den fick vi för en tjuga, jadå, fynd fynd fynd! Den ska bli vit hade jag tänkt, placeringen är dock fortfarande osäker. Den virkade överkastet är också fyndat på loppisen, för 30 kr, väldigt fint.





Och jag har lyckats bli sjuk, igen! Känns så jobbigt då jag egentligen absolut inte hinner med det. I helgen är det planerat att jag och mina fina vänninor ska åka till Göteborg och sova över hos en vacker höggravid kvinna, ha pyjamasparty och bara kramas en massa. Så nu håller jag tummar och tår för att jag kommer dit, vill abolut inte missa detta. Nu ska i alla fall min man krama mig, koka té och sprida kärlek!

Puss & kram!

2 kommentarer:

  1. Fina grejer :) Du o Marie hittar alltid så fina saker, lite avis faktiskt :)
    Hoppas du kryar på dej fort!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Huset kommer älskling! :)
    Krya på dig och ha en skojsig weekend i Göteborg, så ses vi på söndag med handboll och film! :)
    Puss!
    / Kärleksspridaren

    SvaraRadera

en söt liten kommentar