onsdag 20 oktober 2010

Ljus skapar värme.

På hösten och vintern förbrukar jag och Jonas ljus som galningar. Vi älskar att tända ljus på kvällarna, inte bara för att det är mysigt, men också för att det blir lite varmare i våran annars stora kalla lägenhet. Och snart är det dags att inhandla ett nytt gäng ljus, igen!


Två av mina favoritlyktor hemma, köptes för snart 3 år sedan.

I helgen ska jag spela innebandy, ska bli hur roligt som helst. Det är en innebandyturnering som anordnas varje år och som jag och mina lagkamrater borde vinna :D Och på lördag ska vi umgås med sköna vänner. Imorgon är det redan torsdag, en dag närmare helgen.

Puss & kram!

1 kommentar:

  1. Vi är likadana, dock blir det lite mindre nu när vi har så många djur och Texas, men älskar att tända ett ljus och bara mysa.

    Skoj med innebandy, hoppas ni vinner =)

    Kram

    SvaraRadera

en söt liten kommentar