måndag 23 november 2009

Ullared.

Ja, nu var det ju ett tag sen jag skrev... Men tiden räcker verkligen inte till. Sist jag skrev så skulle jag ju berätta om Ullaredsresan som jag, Jonas, mamma och pappa gav oss in på. Det var mycket trevligt må jag lova, men att gå upp kl 4.30 var dock ingen höjdare och trots att vi var där i tid så var det kö. Att åka till Ullared en lördag är inget att rekommendera, men som jag förstått det så spelar det just nu ingen roll vilken dag man åker ner för det är tydligen folk där jämt. Tror visst att Ullared på kanal 5 har en bidragande roll i detta, och att det faktiskt snart är jul. Leksaksavdelningen var det värsta jag varit med om... Oh my God! Och snälla, varför drar man med sig stackars barn till detta ställe? Eller barn och barn, små bebisar rättare sagt vars mammor tittar på en med "kommer du nära mig slår jag ihjäl dig" blick. Men vi hade det mysigt, jag, Jonas, Elanis och Cobersson. Eller ja... Jonas kanske inte hänger med nästa gång ;) Haha!

Här kommer lite Ullaredsfynd!






Söta små husljuslyktor, gratängformar, ljuslyktor och detta underbart fina påslakan. Jonas kommentar; -Va? Ska jag sova i rosa? :P
Jättefina vita örngott med spets runtom inhandlades också, bild kommer en annan gång. Inslagspapper, färgglada pennor, snören och pysselpapper var några till fynd.

/Trevlig kväll!

1 kommentar:

en söt liten kommentar