lördag 14 november 2009

En favoritbutik.

Igår efter skolan hade jag en timme strötid att spendera precis på vad jag ville. Så jag passade på att besöka min favoritbutik i Jönköping, Krumelur design. En jättemysig liten butik med en massa fin keramik och annat smått och gott. Befinner du dig i Jönköping är denna butik ett MÅSTE!










Ni kan ju tänka är hur jag reagerade när jag såg de gröna hjärtan... Grön, en favoritfärg och hjärtan, min stora passion. Ja, precis, LYCKA!

Besök Krumelur design och inspireras av vackra verk. (adress finns på hemsidan).

PS. Idag besöktes Ullared, mer om detta imorgon.

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig butik det verkar vara! Många fina saker. Hittade till din blogg via Styleroom, kul att hitta nya bloggar. Kram Emmy

    SvaraRadera

en söt liten kommentar