lördag 7 november 2009

En skön lördag.

Idag är det lördag, skönt. Jag och Jonas har sovit extra länge idag och ätit en skön lördagsfrukost. Jag har städat i lägenhetens all vrå, och nu återstår det bara att dammsuga. Senare bär det av till finaste mamma för lite hjälp med några bilder, och tyvärr så måste jag hinna läsa en hel massa också. Vad ska ni hitta på då, vänner?

Idag bjuder er på lite smycken.



Denna lilla ängel har jag gjort, ganska söt tycker jag. Har ännu dock inte fått chansen att använda den.



Det här fina smycket har en gullig tjej vid namnet Mirka gjort. Specialbeställt med valfri text. I fram står det kärlek, i bak står det drömmar och på sidorna står det Jonas och Ilma. En perfekt julklapp! Gå in och kika på hennes sida vettja.

Ha en fin lördag.

3 kommentarer:

  1. Ängeln är fantastisk! Du borde göra en sådan och sälja till mig ;)

    SvaraRadera
  2. Ilma, vi ses nästa helg... Då tar vi lilla bilen och åker till Falköping! Kraam

    SvaraRadera

en söt liten kommentar