fredag 16 oktober 2009

Fredagsmys.

Då var det dags för fredagsmys igen, jag älskar verkligen fredagar! Det är helt klart min favoritdag i veckan, och jag är säkert inte ensam om detta. Det är just på fredagar jag kan slappna av och bara ta det lugnt. Idag på dagen har jag dock varit flitig och läst en massa i våran kurslitteratur, det tar aldrig slut... Eller vad säger ni klasskamrater?

Sålänge bjuds det på lite bilder.





Det här är våran hylla i vardagsrummet, jag ska ändra lite på den nu i helgen, efterbilder kommer!



Dessa fina notpapper hittade jag i en pysselbutik, tänkte att man kanske kunde göra något roligt med dem. Får se vad det blir.

I veckan har jag fått en massa inspiration, bland annat av att sitta på tåget och tänka... Jag vill ständigt ändra och förändra. Har fått lite ideér till vårat kök, eller matsal rättare sagt, för ett ordentligt kök har vi banne mig inte. (lite sur för detta) men matsalen räddar "köket". Förändringen ska främst ske på en vägg, återkommer om detta.

3 kommentarer:

  1. åh, vilken underbar blogg, Ilma!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad du har en mysig blogg Ilma. Man blir varm i själen av att läsa den. Ha en trevlig kväll!

    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Tack! Det riktigt värmde och läsa era kommentarer! :) /ilma.

    SvaraRadera

en söt liten kommentar