söndag 18 oktober 2009

Virriga fix och trix...

Idag har det pysslats hemma! Jag har bland annat planterat blommor och insett att jag inte alls har några gröna fingrar, överhuvudtaget. Speciellt då all jord råkade hamna på och bakom våran vita tv-bänk... Tacka gud för dammsugaren (och Jonas som fick dammsuga allt) och mormor som däremot kan det där med växter. Jag har grejat lite med våran hylla i vardagsrummet och skrivit ner idéer och inspiration som snart ska träda i kraft.



Så här blev det med notpappren, sött va?




Lite luftigare och lite finare tycker jag att det blev på hyllan, en före-bild finns i inlägget innan.

Jag har fått lite frågor om kommentarsfältet.

Så här går det till:
Under varje inlägg står det vem som lagt upp inlägget och vid vilken tid, samt hur många kommentarer inlägget har. För att skriva en ny kommentar klicka på kommentarslänken, skriv ditt meddelande och vid valet "Kommentera som" rekommenderar jag att välja "Anonymt" om du inte har ett Google-konto. Detta för att minimera strul. Givetvis får du gärna skriva ditt namn i meddelandet så jag kan skicka en kram :) Observera att meddelandet nästan alltid blir publicerat efter andra försöket.

2 kommentarer:

  1. Du är en pysselmaja, jag önskar att jag också kunde ha tid för mer sånt där!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Hello Ilma! Jag har köpt burkarna på Panduro :) Min favoritaffär just nu :)
    Fint ni har det hemma :) Stor kram

    SvaraRadera

en söt liten kommentar