tisdag 7 april 2009

Då var det dags igen...

Yes, jag har lyckats bli sjuk igen, just då det är så där alldeles perfekt vårväder ute. Såå typiskt! Försöker sysselsätta mig med korsord och bra läsning, men jag känner mig totalt orkeslös och samtidigt rastlös, inget känns kul. Det gör fruktansvärt ont i halsen, rösten är som bortblåst och näsan är täppt. Välkommen vårförkylning!

I fredags var jag och Jonas ute på landet. Det var helt underbart. Solen sken på oss när vi var ute och gick och vi såg 8 rådjur skutta omkring i friheten. Vi plockade blåsippor och bara njöt. Och vi har bestämt oss, det är på landet vi ska bo. Lagom nära till stad och stress, men samtidigt långt borta. Vi får själva välja när vi vill dra oss till stressen och istället bara njuta av fågelkvitter och en massa grönt. Jag riktigt längtar!

Jag är så sugen på massa nya fina vårkläder, men jag lyckas inte hitta något som känns bra. Allt jag provar känns konstigt obekvämt. Ge mig kläder!

4 kommentarer:

  1. När flyttar ni? ;)

    Krya på dig nu, så att du kan vara med på lördag!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!

    Härligt att du ska bli en redig bonnatös i framtiden. Det är ju på landet man ska bo!

    SvaraRadera
  3. Åh, flytta hit:) Vi kan bilda en alldeles egen liten by;)

    SvaraRadera
  4. Åh på landet! <3
    Krya på dig!

    SvaraRadera

en söt liten kommentar