söndag 26 september 2010

Nu är hösten här.

Förut när jag gick till tvättstugan kunde jag inte undgå att hösten faktiskt, även i år flyttat hit. Löven har sakta börjat falla och finns numera mestadels på marken. Kylan biter tag i en och man börjar inse att man inte längre kan gå ut utan jacka. Visst är hösten en mysig årstid? Man får tända en massa ljus och krypa ner under täcket, titta på film och kramas extra mycket. Men trots det kan jag inget annat än att längta till nästa sommar. Hur som helst, en dag i taget, höst är mys!





Nu ska det ätas mat här hemma, och snart bär det av på handboll. Jag älskar att titta på handboll. Jonas jobbar och jag får följa med när han skriver, jippi!
Ha en trevlig söndagkväll!

Kram!

1 kommentar:

  1. Jag älskar hösten, att få vira in sig i stora halsdukar fast iofs så tycker jag varje årstid är härlig :)
    Hoppas ni får en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera

en söt liten kommentar