söndag 19 september 2010

En massa insmörjning i höst!

I helgen åkte jag till Jönköping för att träffa en söt vän. Vi åt gott, gick i affärer, filosoferade och tog igen en massa skratt. På H&M hittade vi massa härliga body lotion för endast 19,50 kr styck. Vissa hade sin korgar fyllda med typ tio st, men jag nöjde mig med tre. I höst ska kroppen smörjas in ordentligt!


Och när vi ändå är inne på "skönhet", så behöver jag ett råd, eller kanske vad-tycker-ni? Känner mig ganska trött på mitt hår nu, och ni som känner mig vet att det har blivit ganska långt, jag trivs med det, men det känns på något sätt rätt livlöst. Så jag funderade kanske på om jag skulle permanenta det? Eller passar jag ens i det? Eller ska jag absolut inte göra det? Tänkte självklart rådfråga en frisör. Trivs annars i lockigt hår när man gör det hemma. Fast då får det bli "rätt" lockigt, alltså inget jättekrull, utan sådär lagom lockigt, men det kanske är svårt att få. Hjälp?

Puss & kram!

1 kommentar:

  1. Jag tror att det skulle vara fint med riktigt stora lockar i ditt långa fina hår! Spännande:)

    SvaraRadera

en söt liten kommentar