fredag 9 oktober 2009

Efterlängtade helg.

Jag är helt slut... Trodde aldrig att den här veckan skulle ta slut. Tidiga mornar och långa dagar har inneburit stor trötthet och längtan efter säng, nästan hela tiden. Men nu så! Idag efter skolan passade jag också på och städa lite hemma, det har verkligen inte hunnits med i veckan, diskberget var större än någonsin och det har legat kläder precis överallt. Men nu är det faktiskt vackert hemma.

I onsdags var jag hos min söta vän Emma i Skövde, men innan jag kom dit var jag på stan en sväng och fyndade lite. Lite tid och bråttom innebär bra fynd!



Underbart söta servetter för en tia, perfekt då man ska bjuda på lite saft och bullar. Åh, jag vill ha en bulle nu.



Och detta fina kakfat för 39 kr, jag säger bara, w e l o v e R E A!

Missa inte: Loppis i Kinnarp (kinnarpshallen) kl: 9.00 imorgon, lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

en söt liten kommentar