fredag 7 augusti 2009

Falköpings tidning på besök!

Gissa om jag fick en lite mindre chock i onsdags när jag lyssnade på mitt mobilsvar. Falköpings tidning ville träffa mig och höra om min loppisglädje, de ville ha tips och råd och att jag skulle visa lite fynd som jag hade köpt. Tipset om mig kom från Tidaholm fick jag höra, så jag anande att det kanske kunde vara Hannabus som busat! Hur kul som helst! Vem kunde tro detta? Jag fattar inget, men åh så kul. Men på måndag så, kolla in tidningen då!



Våran "loppishylla" i vardagsrummet.





Okej, det funkade inte med plättar i luften, så jag testar murgröna istället. Än så länge ser det väldigt ljust ut för dessa gröna saker. Martina, håll nu tummarna!


Dessa egengjorda hjärtan hänger nu ovanför våran säng.

Nu bär det av ut till solen, sommaren är ännu inte slut!

2 kommentarer:

  1. tjohej tjohej!
    Det är bara bra, hur är det själv? :)
    Tänkte höra om du är up for en fika nästa vecka eller den där efter? :)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Meen är det sant! Va roligt! :)
    Vi turas om du, jag är i tidningen idag! Haha
    Pöss

    SvaraRadera

en söt liten kommentar