måndag 10 augusti 2009

Bakluckeloppis!

Eller som Jonas säger, "bakfylleloppis". Ganska roligt, i och med att det hålls just på söndagar, dagen efter dimman.

Loppistips; Bakluckeloppisarna hålls jämna veckonummer, söndagar efter auktionslördagar i Falköping på Nordmannagatan 2 (auktionshallen). För mer nogrannare datum, kolla in http://www.leiflers.se
Finns ett och annat fynd som behöver komma hem till någon! =P

Här är i alla fall mina två fynd som gjordes igår. Urtavla, 10 kr och en tavla, 20 kr.



Eftersom tavelramen var för "fin" för mig, slipade jag ramen med grovt sandpapper.



Tadaa!

2 kommentarer:

  1. Jag bara ÄLSKAR urtavlan! vilket fynd! :) Jag vill absolut med nästa gång det är backfylleloppis! :) puss på dig min pussgurka!

    SvaraRadera
  2. Såg om dig i tidningen idag.
    Blev nyfiken ,.
    Jag gillar din stil jättemycket , håller på likadant själv.
    Superläckra fynd !!

    SvaraRadera

en söt liten kommentar