söndag 14 juni 2009

En underbar dag.

Tre loppisar på en och samma dag, inte illa va? Det har varit en jättehärlig dag, goa vänner, fika och en bil-utflykt, mys! Vi har njutit av att bara vara, vi har skrattat och fyndat riktigt fina saker. Precis så där som livet ska vara, lätt och roligt. Vi har luktat på sommaren och pratat om framtiden. Och vet ni, jag har äntligen hittat min efterlängtade sockerlåda, en tia kostade den. TACK farbror loppis, du gjorde min dag! ♥


Nyplockade blommor!


Tallrikshylla, 20 kr.


Söt skål, en till i samma serie, 10 kr.


Jag älskar den här klockan, 30 kr.


En gammal mjölk-kanna, 10 kr.


Fin flaska, 20 kr. Den här kommer Jonas älska! ♥


Sockerlåda för en tia!


Fina vänninor, Emsa och Mört och tack för idag!

Sovrums-update: Sängramen är inte såld, och nu väntar jag bara på svar från säljaren om vart den befinner sig och när man ev. kan komma och hämta den.

Och det är nästan som man får be om ursäkt för bilderna, min dåliga mobilkamera står för dem.

2 kommentarer:

  1. Åh, en sockerlåda letar jag efter att ha som nattduksbord i min nya lägenhet!

    SvaraRadera
  2. Hur bra dag som helst, jag ser fram emot en toppensommar, för det känner jag på mig att det blir! :)

    SvaraRadera

en söt liten kommentar