fredag 16 januari 2009

Nu var det dags igen.

Från en blogg till en annan, nu är jag här igen. Jag lyssnade på Mörta om att den här bloggsidan var enkel och bra, och det var lite roligare design än förra. Så nu kör jag igen!

Julen har nu verkligen lämnat sina spår, alla julmyssaker har lämnat lägenheten och nu väntar förhoppningsvis våren, men man vet aldrig, snön har inte velat besöka oss för en längre period så jag kan tänka mig att den kommer i mars och istället vägrar lämna plats för våren. Jag ska inte vara negativ, bara vänta och se.

Idag har jag vart "ledig" från skolan och pillat en massa hemma. Ja, istället för att öppna böckerna och läsa, men äsch, ibland får det bara va. Jag har gjort egna hjärtan (med ståltråd och pärlor) att fästa på krukor och ställt i ordning alla sytillbehör. Snart tänkte jag att jag skulle sy vita örngott, det var ett tag sen jag använde min symaskin nu. De ska få pryda sin plats i våran bruna soffa.

Ikväll ska det äta tacos, känns rätt och göra en fredag, man liksom firar helgen på något sätt.
Nu ska vi åka och handla men I'll be back for sure!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

en söt liten kommentar