lördag 17 januari 2009

En helt vanlig lördag.

Vaknade tidigt idag, trots helg och lördag. Försökte somna om många gånger, men det gick inte, till slut gav jag upp när klockan var kvart i tio. Vilket i sig egentligen inte var så tidigt, men jag hade hoppats på en riktig lång sovmorgon helt enkelt. Så jag läste istället, "Åse" av Denise Rudberg, älskar hennes böcker. De är lättsamma och sköna att läsa. Nu sitter jag här och fryser om mina föttter...

Ikväll kommer Fia och Petér för att hälsa på och umgås, det ska bli kul. Vi ska vara hemma hos oss och bara hänga och prata en massa. Eller kanske göra något annat spontant. Det var ju ett tag sen nu.

Nu ska jag städa lite, för att sedan ta en skön dusch. Men först ska jag attackera sömntutan i sängen. Nu räcker det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

en söt liten kommentar