fredag 7 januari 2011

Nytt år - fler inlägg!

Nytt år kära kamrater. Vet att jag är lite sent ut, men tänkte i allafall önska er en god fortsättning!

Denna jul har jag verkligen passat på att ta det lugnt, jag har försökt att njuta av min ledighet. Gått upp sent - vilket innebär att jag har lagt mig sent, pysslat, läst, myst, ätit godis (ja, tandhygienister gör det också, fy!) Bara varit, inga måsten, sådär som det måste vara ibland för att man ska hitta tillbaka igen, vara fit for fight liksom... Det finns så mycket jag vill göra det här året, listan på det kan vi ta senare, men jag ska i allafall försöka att bli duktigare på att uppdatera bloggen lite oftare.

En sak som jag gjort under ledigheten är att måla om våran flätade kista, den blev vit såklart! (Tänk att det tog nästan 4 månader innan jag tog tag i målandet, hjälp?)




Hoppas ni gillar min nya header, den känns sååå jag!

Sov sött, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

en söt liten kommentar