söndag 12 september 2010

Fjärilstavlor.

Jag är helt slut. Har spenderat flera timmar i köket och röjt! Jag fattar inte hur lätt man samlar på sig saker, det blev flera papperskassar med grejer som inte längre platsar i köket. För några veckor sedan gick jag och Jonas igenom sovrummet, där blev det 5 papperskassar med allt möjligt... Nu är i alla fall två rum helt klara och det känns faktiskt lite lättare i hjärtat. Nästa helg blir det nog vardagsrummet.

Idag bjuder jag på två fjärilstavlor som jag har "gjort". Ramarna är inköpta på Ikea och jag älskar dem, likaså fjärilarna som är självhäftande. Tyckte att det blev en bra kombination! Jag vet dock ännu inte riktigt var de ska placeras...




Nu ska jag dammsuga det sista. Sen blir det dusch och mysbyxor på, imorgon har jag sovmorgon då vi har utbildning på jobbet hela dagen, och det känns skönt! Senare ikväll ska jag och Jonas göra smoothies som ska avnjutas framför någon mysig film.

Puss & kram!

1 kommentar:

  1. Hej Ilma!
    Dina tavlor är jättefina, jag älskar fjärilar!
    Kramar!
    Sofia

    SvaraRadera

en söt liten kommentar