onsdag 4 augusti 2010

Skofynd.

Ni vet ju jakten på mina vita Converse... Jodå, jag lyckades hitta ett par i storlek 37 i Sarajevo! Jakten på dessa var inte lätt. I 40 graders värme och 10 affärer senare var de mina, för 250 kr billigare än hemma, fantstiskt! Storlek 37 var även i Sarajevo väldigt svår att hitta, det verkar vara en poppis storlek i Conversevärlden...


Mitt andra skofynd är dessa söta sandaler som kommer användas flitigt nästa sommar. De hittades på rean hos VILA för 99 kr. Ett enda par kvar, då i min storlek också, som hittat ju!



God kväll kamrater! Snart ska jag krypa till sängs, är helt slut. Gäller att vara utvilad till jobbet imorgon!

1 kommentar:

  1. Hej Ilma! Kul att du gillade bilderna :) Jag har precis nyss laddat ner gratisprogrammet Picasa 3 där jag lägger till ramar och fixar collage. Är inte alls lika bra på det som jag sett andra bloggare vara med övning ger färdighet :) Kram!

    SvaraRadera

en söt liten kommentar