torsdag 24 juni 2010

Vågat eller sågat?

Jag skulle ha vita Converse, men jag verkar vara väldigt sent ute... De är typ slut över hela landet, ja till och med hos leverantören. Och visst stämmer det, varannan kotte har ju vita Converse, och de är ju faktiskt riktigt snygga. I alla fall, för ett tag sedan ville jag ha gula och hade faktiskt tänkt beställa dem från USA, det blev aldrig så och projektet lades ner. Tills dess att jag helt enkelt gick ner till Intersport tidigare idag och köpte mig ett par gula... I LOVE presentkort!



Är gult fult? Jag älskar dem i allafall, men visst var det ett vågat köp? När vi åker till Bosnien i sommar, jag och Jonas, ska jag leta ihjäl mig på vita Converse, där brukar de nämligen kosta en hundralapp mindre...

Glad midsommar på er kära kamrater!

1 kommentar:

  1. jättesöta skor Wilma, väldigt "du" på något vis =) gult är inte fult, det är somrigt och glatt! kört hårt.

    SvaraRadera

en söt liten kommentar