söndag 20 juni 2010

Nu kör vi igen!

I'm back! Skolan har slutat, jag har tagit examen och jobbar nu heltid som tandhygienist. Nej, har inte fattat det än och på jobbet är jag mer förvirrad än någonsin. Men jag måste ge det tid, precis som mina fina arbetskamrater säger, -Det kommer Ilma ska du se, snart släpper det. Men jag vet ju hur jag är, jag vill veta hur allt funkar och är på en gång. I torsdags var jag med jobbet på en liten resa till Bohuslän där vi diskuterade ett projekt bland annat. Där shoppade jag lite pelargoner. Det bjuder jag på idag!





Och vet ni vad, jag fick en systemkamera i examenspresent av finaste mor och far. Och gissa om jag har fotat! Och förresten, vad tycker ni om den nya headern? Funkar den? Har föröskt fixa till den lite med nya bilder både där och i högerspalten.

KRAM!

4 kommentarer:

  1. Fint med alla fina bilder Ilma! Å så roligt att du bloggar igen, jag har saknat din blogg! Jobbet kommer gå så bra, jag vet det! Stor kram till dig vännen

    SvaraRadera
  2. Grattis till examen o till jobbet! Det kommer släppa, ge det lite tid :) Jätte snygg sida har du fixat till :) Kul att du är igång igen! Kram

    SvaraRadera
  3. Helt säker på att du kommer att göra succé på jobbet med ditt varma och omtänksamma sätt. Ta det lugnt bara! Och stort grattis till examen och välkommen in i vuxenlivet =). Stor kram

    SvaraRadera

en söt liten kommentar