söndag 21 februari 2010

Surprise!

Mina fina skatter överraskade mig i fredags, åh så överraskad jag blev! Emma hade lurat med mig på fika medans de andra tjejerna och Jonas fixade hemma, de blåste upp ballonger, tände ljus och så hade de fixat världens finaste och godaste "tandtårta", "Grattis till jobbet" stod det. Emma lurade mig genom att fråga om jag kunde hjälpa henne med lite musik, om hon kunde följa med mig upp en sväng efter fikat. Jag hade ju ställt in mig på att träna, men kände att jag måste ju hjälpa henne :D När jag väl kommer hem och öppnar dörren ser jag massa ljus tända... det ligger utklippta tänder på golvet och gulligaste vännerna skuttar fram och säger GRATTIS! Åh, så överraskad jag blev. Det kom en och annan tår... Fina vänner jag har va? Tack ännu en gång!

(tryck på bilden för större format)

God kväll på er där ute, och ta det lugnt i snöstormen imorgon!

3 kommentarer:

  1. Ilmasötis! Det var en jättetrevlig kväll, så glad för din skull! :)

    SvaraRadera
  2. Å vad fint gjort, det var du verkligen värd vännen! Härligt med vänner, inte sant? Kram på dig

    SvaraRadera

en söt liten kommentar