söndag 17 januari 2010

Ännu mera inspiration...

Idag har jag kikat lite på Åhlens hemsida, och jag har även nyligen varit i butiken. Massa fina vårnyheter har kommit in. Tror inte att alla bilder här nere står för vårnyheterna, men jag tyckte att de passade bra in på min vår i alla fall :)




Idag skrev jag in schema in min kalender för de tre sista kurserna i min utbildning (ända fram till juni), känns så konstigt att liksom veta vad som händer ett halvår framöver, i allafall när det kommer till skollivet. Känns overkligt att tänka att jag om några månader ska bege mig ut i arbetslivet...

Jag har ju sett att det är några där ute som kikar in och läser här, men vilka är ni? :)
En nyfiken och virrig ilma undrar.

6 kommentarer:

  1. Jag läser och myser med dig i din virriga vardag...
    kram
    0:)

    SvaraRadera
  2. jag läser och njuter ibland! Nu längtar man verkligen efter att vårfixa hemma, måste bara flytta först...

    SvaraRadera
  3. Att jag läser vet du ju redan så det va ju inte så spännande:) men jag kom på en sak... Har du läst Leilas tidning? Leilas country living? Satt och bläddrade i mina och kom att tänka på dig:) Hoppas allt är bra! KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag kikar in titt som tätt.:)

    Kram Sara (Jonas kusin.)

    SvaraRadera
  5. Hej hopp,du vet ju egentligen att jag läser. =) tänkte säga att jag köpte mina silverljusstakar på Lagerhaus, men de kanske ser för "nya" ut för din smak =P
    krya på dej vännen, slå en pling nån kväll så tjötar vi lite över en kopp te! =)

    SvaraRadera
  6. nu vet jag vilka några är iaf! :) KUL!
    /ilma

    SvaraRadera

en söt liten kommentar