söndag 13 september 2009

Topp 5 loppisfynd!

Den här våren och sommaren har inneburit en hel del loppisar, vilken glädje det har varit! Jag har en loppis kvar (kanske 2, jag ska fjäska lite för Jonas) innan jag får tacka för mig för det här året. Sen drar min säsong igång igen, i april någon gång nästa år. Fast om jag känner mig rätt så är det alldeles för lång tid för att hålla mig borta från de där loppisarna... Men om man ska spara till en systemkamera för mycket vackrare bilder får jag banne mig hålla mig borta från loppisarna ett litet tag till...

Här bjuder jag er på min topp 5 loppisfynd för det här året!

Numero 5.



Denna kista köpte Jonas till mig på Kinnarpsloppisen för 40 kr. Den ska målas om och få fina beslag, men tiden räcker bara inte till.

Numero 4.



Finaste linnéskåp för 100 kr på en ladugårdsloppis utanför Börstig. Skåpet ska målas om till vitt och få finare lådhandtag.

Numero 3.



Bord fyndat för 40 kr (prutat från 60 kr) på en ladugårdsloppis.



Det blev Jonas vita skrivbord.

Numero 2.



Underbara picnickorg för 15 kr från Herrljungaloppisen.

Numero 1.


Helt otroligt! Vi fick denna stol för 10 kr på Kinnarpsloppisen, detta kallar jag för fynd. Jag älskar den!

Vilka är ni som är här inne och kikar? Lämna gärna en kommentar, alltid kul att veta som läser ens virriga inlägg. :)

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt alltihopa, lyckas med riktigt fina fynd! Kul och se alla makeover på möblerna.../kram susanne

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tycker det, Susanne! :) Tack! /ilma.

    SvaraRadera

en söt liten kommentar