söndag 6 september 2009

Och jag har gjort det igen...

...fyndat alltså! :) 3 loppisar hanns det med denna helg, två mindre bra och en härlig ladugårdsloppis. Här kommer fynden i bilder!



Vacker glasburk/ljuslykta som får göra sin plats på skrivbordet lite längre fram, 10 kr.



Hur söt kakukburk som helst, 10 kr.



Den här pidestalen är till min mor, hon tyckte om den och ville gärna få den målad. Såklart att jag fixar detta!



Sött bord va? Min mor lyckades pruta ner det från 60 kr till 40 kr, hon var grym! Jonas vet inte om detta, men det bordet är hans nya skrivbord, jag håller tummarna för att han kommer gilla det. Stackarna får alltid sitta vid köksbordet, men nu så. Jag tänker på dig, hun!

Dessa blomlådor har min far har gjort av en gammal pall, de ska bli vita.

Za mamu i tatu.
Min mamma och pappa är världens bästa föräldrar, de ställer alltid upp, med allt! De fixar och donar jämt! Jag frågade pappa bara för några dagar sen om han hade några brädor liggandes någonstans som jag kunde använda till att göra blomlådor. Jodå, det gick inte ens en dag utan att han hade fixat brädor och frågat hur jag ville ha blomlådorna tills att de stod färdiga i garaget. Jag vet inte hur jag ska tacka dem, de finns alltid där. Men eftersom att jag vet att de är trogna läsare här så... Volim vas najvise, mama i tata! ♥

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin kakburk! Jag letade också efter en burk att ha kattmaten i men jag hittade ingen. Vart var ladugårdsloppisen?

    SvaraRadera
  2. Hej Louise! Visst är den! Ladugårdsloppisen var på väg till Tidaholm, Folkabo if anordnade den. Nästa gång får du följa med! :)

    SvaraRadera

en söt liten kommentar