lördag 15 augusti 2009

Dagens loppisfynd.

Idag hanns det med två loppisar för mig och Jonas. Den i Blidsberg var verkligen inget och ha, eller det vet jag egentligen inte heller, eftersom jag aldrig kunde ta mig fram till borden med alla prylar. Det var människor överallt, och då menar jag överallt. Efter ca 20 minuter gav jag och Jonas upp, det var liksom ingen idé att ens försöka ta sig fram. Man var verkligen en liten myra jämfört med alla andra. Så istället bestämde vi oss för att fara vidare till loppisen i Herrljunga, som hölls samma dag. Där kunde man i alla fall komma fram till borden utan att känna en massa armar som tränger sig fram, puh! Här är dagens fynd!






Två nycklar 10 kr, rosenburk 10 kr, blå tekanna 10 kr (den vita, lite större har jag haft sen innan) och en ring för 1 kr! Visst är den blåa och vita tekannan fina ihop?

1 kommentar:

  1. Haha, du är så söt! Jag undrar Vem som kunnat undgå att höra Beyonce på radion med Halo i sommar ^^
    Jodå, vädret kunde vart lite bättre igår, Carlos fot svullnade upp så det blev en tidig hemgång. Men det har varit awesome, bra brand, bra sällskap ^^
    Hur var Maraton då? :) OCH vad kul med loppis!! Jag skrattade nästan lite när jag såg JOnas status igår "Loppis idag igen..." Visste inte om det var ironiskt eller glatt,."igen.." haha
    Kram!

    SvaraRadera

en söt liten kommentar