måndag 24 augusti 2009

Attans!

I helgen var jag och min karl på två loppisar, båda två ladugårdsloppisar. Den första hade en hel del fina möbler, och det första jag såg när jag kom dit var ett underbart vackert linnéskåp som jag fick för 100 kr. Så länge som jag hade letat efter ett sådant, och alltid hittat ett, men som alltid varit för dyrt för plånboken. NU tänkte jag, nu hade jag hittat det perfekta skåpet. Trodde jag ja... Det var för bra för att vara sant. Åh, vad ledsen jag blir när jag tänker på det. Skåpet var nämligen maskangripet såg vi när vi hade hämtat det och sett det i dagsljus. (skåpet stod nämligen i en mörk ladugård då vi tittade på det). Så vi antar att det liksom inte finns så mycket att göra åt det. Eller vet NI kanske om man kan behandla det på något sätt? Aja, jag antar att jag får sörja det ett tag nu... Jakten fortsätter vidare. Sen fyndades också en mjölk/gräddkanna och två ramar för 10 kr. (bilder kommer senare)!

Här är i alla fall en bild på nycklarna som finns på mitt sängbord nu, lite mystiskt sådär.




Nu ska jag sörja en stund. Adjö vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

en söt liten kommentar