tisdag 2 juni 2009

En vacker krans.

I Jönköping där jag pluggar finns det en hel del fina små affärer och mysiga café som är värda att besöka, måste ta dit mina fina vänninor snart, nu i sommar kanske? När jag är på väg till och från skolan så går jag alltid förbi en jättemysig inredningsbutik som har hur fina saker som helst, och med priser som faktiskt kan passa en fattig student också. Igår när jag gick förbi där lite snabbt så såg jag en jättefin krans som man kan hänga upp i taket eller ha på dörren, eller på bordet kanske... Hör och häpna, den kostade 25 kr då den längre inte fick plats i butiken. Och mycket på grund av att man håller på och byta ut sortimentet i affären. Så jag tackar hjärtligt för den fina krans som nu ska pryda mitt hem!





Jag älskar verkligen den! En riktigt sommar-krans. Vet dock ännu inte vart jag ska ha den. Hade egentligen vealt hänga upp den någonstans, men vet inte riktigt vart i så fall. Hänger den på dörren så får jag inte se den så ofta. Nä, jag ska hitta ett ställe!

1 kommentar:

  1. Det var verkligen en vacker krans. Och ja gärna, jag följer med till jönköping i sommar och fikar. Mys!

    SvaraRadera

en söt liten kommentar