tisdag 12 maj 2009

Lyckokänslor.

Det är så otroligt vackert ute just nu. När jag kom ut från träningen förut, ut i det friska så fylldes hela min kropp av något slags lyckorus. Det var obeskrivligt, och för några sekunder kände jag en sådan lycka inombords, en sådan lättnad och glädje. Livet kändes underbart. Jag kunde inte få nog av att titta på solen och träden och bara lé. Just den stunden av lycka fick mig att andas lätt, för första gången på länge. Men lyckan är, som vi vet, oftast kortvarig och kommer ibland i perioder. Men just den där stunden förut ska jag ta med mig, jag ska minnas den, minnas den riktigt ordentligt och länge.

3 kommentarer:

  1. Ibland undrar jag om det bara är vi här uppe på norra klotet som verkligen förstår och kan uppleva den där känslan av lycka som kommer med ljuset och värmen helt och hållet fullt ut.. alltså när våren och sommaren kommer.
    Det är obeskrivligt hur underbart transformationen av miljön kan påverka en så underbart från topp till tå :)

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt. Jag vet precis vad du menar! Det är dom stunderna vi får leva på. Ha en bra dag. Kram

    SvaraRadera
  3. Underbar blogg. Jag älskar också att gå runt på loppisar!

    Den härliga känslan av lycka är underbar, hoppas den håller i sig!
    Kram

    SvaraRadera

en söt liten kommentar