lördag 21 mars 2009

Täppt näsa och en massa näsdukar.

Så var det min tur att drabbas av den där förkylningen som nästan varenda kotte har drabbats av nu känns det som. Men egentligen är allt Jonas fel, skäms! Fast han är världens finaste, mysigaste och bästaste... I alla fall så är näsdukarna och det varma täcket mina bästa kompisar just nu.

Igår hade vi kalas här hemma. De bjöds på en massa härligt god sallad och homemade tårta som uppskattades av alla. Tack mamma, du är en pärla! Det blev också många fina presenter och blommor. Jag och Jonas fick bland annat biljetter till Joe Laberos föreställning nu i juni, spännande. Synd bara att vi tittat på en magikers hemligheter på femman. Hehe... Sen fick vi en grym tavla av Jonas kusin som hon gjort alldeles själv. Vi har redan beställt en till!

Känns som det är en massa jag skulle vilja pilla och greja med här hemma, men jag liksom bara orkar inte. Jag känner mig helt orkeslös och trött. Fixade dock lite med en pall som jag köpte på second hand för en vecka sedan (20 kr). Synd bara att jag inte tog något före-kort så man kan se skillnaden, för den blev fin. Pappa har gjort ett bra jobb med målningen och jag har klätt om den.

Nu ska jag spela Little Big Planet med min kära man, hej då!

2 kommentarer:

en söt liten kommentar